CONDICIONS D'ÚS


1. PRODUCTES

Tots els nostres productes són nous. Els nostres productes tenen marcat el color en la descripció i es poden veure ampliats fent zoom a la imatge del mateix. Depenent de la configuració del monitor pot existir una variació de color respecte a la realitat. Li recomanem aconseguir informació d'altres fonts que fa al color (blocs, fòrums, etc ....) si es desitja confirmar el color subjectiu del producte.

2. PREUS

Els preus mostrats inclouen IVA, però no inclouen despeses d'enviament. Els preus poden variar sense previ avís. Totes les vendes es realitzen amb el seu corresponent tiquet o factura de compra que podrà consultar o imprimir entrant en el seu compte.

3. PROCÉS DE COMPRA

Vostè navega per la nostra botiga online i pot anar afegint a la cistella els articles que desitgi comprar. Un cop realitzada la selecció d'articles, triarà la forma de pagament i enviament. Abans de realitzar la comanda ha de registrar omplint un formulari amb les seves dades personals, o connectar-se amb la contrasenya al cas de ja estar registrat, per finalitzar la seva comanda. Un cop finalitzat aquest procés li arribarà un missatge a la seva adreça de correu electrònic amb totes les dades de la seva comanda.
 
4. ENVIAMENTS I TERMINIS DE LLIURAMENT

Totes les comandes s'envien assegurats a través de les empreses de transport urgent amb què treballem. El termini de lliurament dependrà de la destinació, sent normalment d'1 a 3 dies laborables (excepte incidències produïdes per mal funcionament de l'agència de transport) des de la confirmació del mateix. Els enviaments i entregues es realitzen de dilluns a divendres, excepte festius. Per conèixer l'import de les despeses d'enviament seleccioni els productes que desitja adquirir prémer "comprar". A continuació, seleccioneu la destinació i triï la forma de pagament i la forma d'enviament. Apareixerà, completament detallat l'import total de la compra, incloent les despeses d'enviament. En aquest moment podrà decidir si continua o no amb el procés de compra. Per continuar amb la seva comanda de prémer "Confirmar Compra". Si us plau, no dubti en consultar-nos si té qualsevol tipus de dubte durant el procés de compra.


4.1. Enviaments a Espanya (Península). Realitzem els nostres enviaments amb servei urgent 24 hores, però depenent de a quina hora ho faci li arribarà en 1 o 3 dies. (Laborables)
4.2. Enviaments a Balears. Les despeses d'enviament a les Illes Balears són calculats automàticament en el moment de realitzar la seva comanda. El termini de lliurament és de 3 a 6 dies laborables (excepte incidències produïdes per mal funcionament de correus). Els enviaments es realitzen de dilluns a divendres, excepte festius, a través de Correus o de l'empresa de transport. Us recordem que, per la seva tranquilitat, tots els nostres enviaments estan assegurats contra robatori, pèrdua o deteriorament.
4.3. Altres destinacions. No dubti a consultar les tarifes d'enviament i terminis de lliurament per a qualsevol altra destinació.

 

5. FORMES DE PAGAMENT

5.1. Transferència. Si tria com a forma de pagament transferència prèvia (o ingrés en compte) se li proporcionaran els nostres números de compte per fer el pagament en el procés de compra. Pot fer una transferència bancària des del seu banc o caixa habitual o, si ho prefereix, efectuar un ingrés en el compte en una sucursal. Un cop rebut el pagament s'enviarà la seva comanda per transport urgent. Si transcorreguts 7 dies hàbils (sense comptar caps de setmana) no s'ha rebut el pagament la comanda serà cancel ·lat.

5.2. Targeta de Crèdit. Pot pagar amb la seva targeta Visa, Visa Electron, Maestro i Mastercard a través de la passarel · la de pagament segur.

5.3. Paypal, pot realitzar la seva compra a través de Paypal. Aquesta opció té un increment en el preu del 4%.


6. ESTAT DE LA SEVA COMANDA

Des de l'apartat "El meu compte" podrà conèixer, en tot moment, l'estat en què es troba la seva comanda. Premi a "Les meves comandes" i mostrarà l'estat en què està: Pendent, en preparació o enviat.

 
7. DEMORES EN ELS ENVIAMENTS

Si la seva comanda es demora, no dubti en contactar amb nosaltres per resoldre la incidència.

8. ASSEGURANÇA DE TRANSPORT

Tots els nostres enviaments estan assegurats contra robatori, pèrdua o deteriorament. Si nota algun dany o manipulació en el paquet en rebre'l indiqui-ho en l'albarà de lliurament de l'empresa de transport. Preguem comprovin la seva comanda a la recepció del mateix. S'ha de comunicar qualsevol incidència abans de 24 hores.

9. GARANTIA I DEVOLUCIONS

Únicament es garantiran la devolució dels nostres productes quan arribin trencats o en mal estat al client, i aquest notificar la incidència immediatament aportant proves o fotografies del trencament en cas de ser sol · licitades. Encara posem el màxim esforç a garantir la precisió i exactitud del contingut d'aquesta pàgina web, les característiques i / o fotografies dels productes poden contenir errors o inexactituds.

9.1. Producte incorrecte per error nostre. Si el producte lliurat no coincideix amb el sol·licitat en la comanda ho haurà de comunicar immediatament. Contacti a través del nostre formulari de contacte, correu electrònic o telèfon i tramitarem la seva incidència el més aviat possible. Les despeses d'enviament són per part del venedor (hockeyteam.es)

9.2. Producte incorrecte per error del client.  Contacti desde el formulario de contacte, e-mail o telèfono i tramitarem el canvi el més ràpid possible. Les despeses del nou enviament són per part del client.


10. DESISTIMENT

El client té 7 dies hàbils per decidir retornar el producte tal com marca la llei. No obstant això el producte ha d'estar en òptimes condicions, així com el seu embalatge original. A més les despeses d'enviament aniran a càrrec del client. En cas que el client decideixi desistir del producte dins dels 7 dies hàbils des de la recepció del producte, la devolució de l'import es farà un cop comprovat que la mercaderia està en perfecte estat, amb l'embalatge original. En cas de producte defectuós, el venedor haurà de procedir, segons correspongui, a la reparació, substitució, rebaixa del preu o resolució del contracte, gestions que seran gratuïtes per al consumidor. El consumidor i usuari ha d'informar el venedor de la falta de conformitat en el termini de dos mesos des que va tenir coneixement d'ella. Amb els límits establerts a la Llei, L'EMPRESA no assumeix cap responsabilitat derivada de la falta d'actualització i precisió de les dades o informacions que contenen les seves pàgines d'Internet. L'EMPRESA no pot garantir la continuïtat i disponibilitat del lloc web, ni es fa responsable dels possibles danys i perjudicis produïts o que puguin produir-se en el futur, ni dels defectes tècnics, que es derivin de l'ús de la informació i de les matèries contingudes a la web http://www.hockeyteam.es